מקצרים טווחים להצלחה

[הסדנה]

סדנה בת שלושה מפגשים שבה המשתתפים יוצרים אסטרטגיית בידול מוכחת ומקבלים יתרון תחרותי מורגש שמשנה את חוקי המשחק.

הסדנה שתעשה לך חיים קלים. מאוד.

הידעת? 

כשהמותג שלך מבודל קל לך למצב אותו מול מתחרים, וכשהוא ממוצב, הוא שולט בדינמיקה העסקית מסביבו, ולא היא בו. 

במשפט אחד, הסדנה תאפשר לך להשתמש בידע ובמשאבים שכבר יש לך כדי ליצור בידול איכותי שימצב אותך ואת המותג שלך מעל המתחרים וימשוך אליך לקוחות נכונים ונאמנים שגם ישווקו את המותג שלך הלאה. כשיש למותג שלך בידול טוב, לא צריך להתאמץ לחפש את הלקוחות הנכונים עבורו, כי הם כבר מוצאים אותו בין כל הרעש השיווקי. זה אומר שיהיה לך קל יותר בהתמודדות עם מתחרים, בשיווק, בהעלאת מחירים, ובפיתוח כיוונים עסקיים חדשים. 

 

למי הסדנה מיועדת

הסדנה מיועדת בראש ובראשונה למי שרוצה לעשות קפיצת דרך משמעותית בהתפתחות עסקית. זה לא משנה אם יש לך עסק קטן, סטארטאפ, או תפקיד בכיר בחברה או ארגון. בידול זה משהו שכולם חייבים להכיר כשהם רוצים להשיג לקוחות חדשים ונכונים בשוק תחרותי. בסופו של דבר, כל הידע היום זמין לכולם, והשאלה היא לא איך ללמוד, אלא איך לארגן את הידע שלך בצורה נכונה שתאפשר לך גם להשתמש בו. כשמארגנים את כל הידע שיש לך על המותג שלך בפרספקטיבה של בידול, הקסם קורה, וכל מה שאתה יודע מתכנס לחץ, שבאמת פוגע במרכז המטרה.

Center Gradient Transparent

יחס אישי

עד 10 משתתפים בסדנה!

זמינות מלאה

אני תמיד זמין לשאלות בסוף כל מפגש ועונה לשאלות גם במייל בין המפגשים. 

כלום לא מתפספס

כל חלק מורכב מלימוד ותרגול מעשי באמצעות דפים ייעודיים שמוודאים שהכל נרשם.

הסדנה הכי מקיפה

סדנת בידול מקיפה הכוללת שלושה מפגשים בני שלוש שעות,  ועוד זמן חופשי לשאלות.

 

מבנה ותוכן המפגשים

מפגש ראשון

  • מבוא לסדנה
    מהו בידול, מה הקשר בינו לבין מיצוב, מיתוג ושיווק, ובדיקה האם המותג שלך מבודל ועל מה עליך לשים דגש. 

  • בידול באמצעות אותנטיות
    לכל המותגים יש סיפור, אבל את הסיפור שלך ושל המותג שלך אנשים ירצו לשמוע.

  • בידול באמצעות מותג עקבי
    כל המותגים יכולים לגרום לאנשים להסתכל עליהם, אבל המותג שלך גם ימגנט אותם.

  • בידול באמצעות הכרת הלקוח
    כולם חושבים שהם יודעים מה הצרכנים שלהם צריכים אבל לך יהיה ברור גם מה הם רוצים.

מפגש שני

  • בידול באמצעות הצעת ערך נכונה
    כולם מיוחדים, כמו כל אחד אחר, אבל לך יהיה ברור גם איך להראות את זה בצורה משכנעת.

  • בידול באמצעות הכרת התחרות
    לכל המותגים יש תחרות, אבל לך יהיה ברור איך להשתמש בה לטובת השגת יתרון תחרותי משמעותי.

  • בידול באמצעות חדשנות
    כולם יודעים לעשות את מה שהם עושים, אבל לך יהיה משהו שלהם ייקח הרבה זמן להגיע אליו.

  • בידול באמצעות אסטרטגיית שיווק
    כולם יודעים לייצר אינטראקציה עם הצרכן, אבל לך יהיה ברור איך להפוך אותה לאפקטיבית.

מפגש שלישי

  • בידול באמצעות ניהול חוזקות
    לכולם יש חוזקות, רובם לא מיישמים אותן, אבל לך יהיה את הידע איך להשתמש בהן.

  • בידול באמצעות פיתוח עסקי נכון
    לכולם יש יעדים עסקיים, אצל חלקם הם גם ברורים, אבל אצלך הם יהיו גם ישימים עם פיתוח עסקי נכון.

  • בידול באמצעות הוכחה חברתית
    לכולם יש אנשים שאוהבים אותם, אבל המותג שלך גם יראה להם שהוא פותר להם בעיות אמיתיות.

  • סיכום הסדנה - פאנל משתתפים
    פאנל בו משתתפי הסדנה מציגים את המותג ואת התובנות שלהם ומקבלים פידבק ממני ומהמשתתפים האחרים.

 

ההרשמה סגורה כרגע. אבל... רגע!

כשנפתחת סדנה חדשה או כשמתפנים מקומות בסדנה קרובה זה מתפרסם ממש כאן ובמייל שאני שולח לרשימת אנשי הקשר שלי. בינתיים, אפשר לשלוח לי הודעה כדי להצטרף לרשימת אנשי הקשר שלי או לקבוע איתי פגישה כדי שנתאים עבורך תכנית מנטורינג אישית.

יהל דמטר

עכשיו אפשר לקבוע איתי פגישה אישית תוך דקה!

התאמת תכנית מנטורינג אישית
או לשלוח לי הודעה ממש כאן ולהצטרף לרשימה