אני יודע לבנות אסטרטגיות מיתוג ופיתוח עסקי שעובדות, כי אני יודע להקשיב לאנשים. בעיקר לקולות הקטנים, לאלה שבאים מבפנים. אחרי 18 שנה בתחום בדבר אחד אני בטוח: ההצלחה מגיעה כשלומדים להקשיב לקולות האלה, בודקים את ההיתכנות העסקית שלהם בעולם האמיתי ובונים מסביבם תכנית פיתוח עסקי ומותג איכותי.

 

2002

את דרכי המקצועית התחלתי כבר ב-2002,

אבל את המקצוע שלי גיליתי הרבה קודם. 

שהביאה אותי לאן שאני נמצא היום. מאז אותו יום במשרד אני ממקד את העשייה המקצועית שלי בעזרה לבעלי ובעלות עסקים, יזמים ויזמיות, לעשות את מה שהם אוהבים ולהצליח בזה; לפתח עסקים ומותגים שמייצגים את מי שהם, ומבוססים על המטרות, הכישורים והחוזקות שלהם.

ראיתי איך מיתוג משפיע על כולם, לא משנה איפה הם גרים, בני כמה הם ומה הרקע שלהם. התאהבתי בזה מיד והתחלתי לפתח את מתודולוגיית העבודה שלי. אחרי שקיבלתי את התואר הראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, יישמתי את מה שלמדתי, פתחתי את משרד הייעוץ ובגיל 29 אפילו פרסמתי ספר מעשי על ההיבטים הסוציולוגיים של המיתוג. זו הייתה נקודת הפתיחה הטובה ביותר שיכולתי לבקש,

האמת היא שבדיעבד אני צריך להודות להורים שלי, כי הם אלה שנתנו לי לשלוח את מחברות בית הספר שלי לחברות בארץ מלאות בהנחיות מדויקות בנוגע לערכים שהמותגים שלהן צריכים לשדר. לא ידעתי באמת מה אני עושה, אבל ידעתי שזה מה שכנראה נולדתי לעשות. השנים עברו, השתחררתי מהצבא וב-2002 התחלתי לעבוד כשכיר, במשרד שבתמונה כאן למעלה.

 

היום

אני אוהב אנשים ומותגים, והמקצוע שלי הוא לחבר ביניהם.

ביחד יצרנו (ועדיין יוצרים) מותגים איכותיים, אותנטיים וברורים שמבוססים עליהם כאנשים, ומספרים סיפור אמיתי שבונה מותג חזק ורווחי. מותג שרותם את היכולות ואת החוזקות שלהם לעסק שהקימו, בדיוק כמו שרצו, וממלא אותם בהשראה ובאנרגיה ליצור, ליזום ולחדש. 

לאורך השנים מאות אנשים התייעצו איתי והגיעו להרצאות ולסדנאות שלי, מבני 24 עד בני 87, מעסקים זעירים, דרך עסקים משפחתיים ועד ארגוני ענק ובנקים, לצד אנשים מ-54 מדינות בעולם שעברו את הקורס שלי. אני לומד מכל מי שאני פוגש, ובאמת שכולם מעוררים בי השראה בדרכם. בזכותם בניתי את ארגז הכלים שלי והם אלה שאיפשרו לי לפתח את שיטת העבודה שלי.

המהות של פיתוח עסקים ומותגים, כמו שאני רואה אותה, היא לדעת להבין מה אנשים צריכים ולתת להם את הערך שהם מחפשים. לכן, חיבור בין מותגים ואנשים הוא כפול מבחינתי, כי הוא מתייחס גם לחיבור בין הצרכים של האנשים מאחורי העסק למותג שהוא מייצג, ובין המותג למה שלקוחותיו מחפשים וצריכים. בסופו של דבר, המשמעות היא חיבור בין אנשים באמצעות מותגים.

 

״איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. יסודי, חד, אינטליגנטי, מדויק, בעל ניסיון. ברגישות, בתבונה ובחכמה אתה הבנת שלפני שאני בעל עסק ולפני שאני איש מקצוע אני קודם כל בן אדם. נכנסת לי אל תוך הלב.״

טל ז.

הכל אפשרי. ביחד ניצור את המותג שמתאים לך ולרעיונות העסקיים שלך.

תהליך העבודה איתי מבוסס על שיטה שבניתי לאורך השנים, שבאמצעותה אני מתאים מותגים לאנשים. במילים אחרות, אנחנו נדבר על העסק שלך בלי לדבר על העסק שלך, ורמת הדיוק והתוצאות ידהימו אותך.

רשתות חברתיות

  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

פגישות אונליין בשעות הכי נוחות!

המשרד ממוקם בבריטיש קולומביה בקנדה, אך עם זאת עובד עם  ישראלים מכל רחבי העולם בפגישות אונליין בשעות הערב והבוקר (שעון ישראל).

יהל דמטר - מיתוג ופיתוח עסקים

יהל דמטר הוא מומחה למיתוג ופיתוח עסקים, אשר עוזר לאנשים ליישם רעיונות עסקיים ולפתח עסקים ומותגים חזקים המותאמים בדיוק למטרותיהם העסקיות והאישיות. 

© 2020 כל הזכויות לטקסטים, תמונות, תכנים ומידע המוצגים באתר שמורות ליהל דמטר ול-Demeter Consulting Inc. אין להעתיק / לשכפל / להפיץ תוכן מאתר זה ללא רשות מפורשת בכתב. השימוש באתר זה כפוף למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לתנאים אלה. כל התוכן באתר הינו אינפורמטיבי בלבד ומוגש As Is ללא אחריות מכל סוג ויישומו הנכון של המידע באחריות הקוראים בלבד והאתר/בעליו לא יישאו באחריות בגין כל נזק שהוא, עקיף ישיר או משתמע, שייגרם כתוצאה משימוש בתוכן המוצג.