2002
את דרכי המקצועית התחלתי כבר ב-2002,
אבל את המקצוע שלי גיליתי הרבה קודם.

שהביאה אותי לאן שאני נמצא היום. מאז אותו יום במשרד אני ממקד את העשייה המקצועית שלי בעזרה לבעלי ובעלות עסקים, יזמים ויזמיות, לעשות את מה שהם אוהבים ולהצליח בזה; לפתח עסקים ומותגים שמייצגים את מי שהם, ומבוססים על המטרות, הכישורים והחוזקות שלהם.
ראיתי איך מיתוג משפיע על כולם, לא משנה איפה הם גרים, בני כמה הם ומה הרקע שלהם. התאהבתי בזה מיד והתחלתי לפתח את מתודולוגיית העבודה שלי. אחרי שקיבלתי את התואר הראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, יישמתי את מה שלמדתי, פתחתי את משרד הייעוץ ובגיל 29 אפילו פרסמתי ספר מעשי על ההיבטים הסוציולוגיים של המיתוג. זו הייתה נקודת הפתיחה הטובה ביותר שיכולתי לבקש,
האמת היא שבדיעבד אני צריך להודות להורים שלי, כי הם אלה שנתנו לי לשלוח את מחברות בית הספר שלי לחברות בארץ מלאות בהנחיות מדויקות בנוגע לערכים שהמותגים שלהן צריכים לשדר. לא ידעתי באמת מה אני עושה, אבל ידעתי שזה מה שכנראה נולדתי לעשות. השנים עברו, השתחררתי מהצבא וב-2002 התחלתי לעבוד כשכיר, במשרד שבתמונה כאן למעלה.
היום
אני אוהב אנשים ומותגים, והמקצוע שלי הוא לחבר ביניהם.

ביחד יצרנו (ועדיין יוצרים) מותגים איכותיים, אותנטיים וברורים שמבוססים עליהם כאנשים, ומספרים סיפור אמיתי שבונה מותג חזק ורווחי. מותג שרותם את היכולות ואת החוזקות שלהם לעסק שהקימו, בדיוק כמו שרצו, וממלא אותם בהשראה ובאנרגיה ליצור, ליזום ולחדש.
לאורך השנים מאות אנשים התייעצו איתי והגיעו להרצאות ולסדנאות שלי, מבני 24 עד בני 87, מעסקים זעירים, דרך עסקים משפחתיים ועד ארגוני ענק ובנקים, לצד אנשים מ-54 מדינות בעולם שעברו את הקורס שלי. אני לומד מכל מי שאני פוגש, ובאמת שכולם מעוררים בי השראה בדרכם. בזכותם בניתי את ארגז הכלים שלי והם אלה שאיפשרו לי לפתח את שיטת העבודה שלי.
המהות של פיתוח עסקים ומותגים, כמו שאני רואה אותה, היא לדעת להבין מה אנשים צריכים ולתת להם את הערך שהם מחפשים. לכן, חיבור בין מותגים ואנשים הוא כפול מבחינתי, כי הוא מתייחס גם לחיבור בין הצרכים של האנשים מאחורי העסק למותג שהוא מייצג, ובין המותג למה שלקוחותיו מחפשים וצריכים. בסופו של דבר, המשמעות היא חיבור בין אנשים באמצעות מותגים.