מה זה ולמה זה כל כך חשוב?
הידעת?
נהוג לכנות את השירות הזה באנגלית ״Marketing Audit״, ולהתייחס אליו כמו בקרה תקופתית בעלת חשיבות של ממש.
הרבה פעמים אנחנו נתקלים בדברים שקיימים ועובדים רק מכוח האינרציה, ולא עוצרים רגע כדי לבדוק האם הם אכן מביאים אותנו ליעד הנכון לנו. כשמדובר במערך השיווק שלך, ממש כמו ברכב שלך, חשוב רגע לבדוק מה קורה מתחת למכסה המנוע כדי לאתר תקלות, למנוע חוסר יעילות ולתקן נזילות. חוות הדעת המקצועית היא מתודולוגיה שבוחנת את כלל הפעילויות השיווקיות והנכסים השיווקיים שלך ומאפשרת לך לזהות הזדמנויות, לנצל נכון את היכולות של המותג שלך ואת המשאבים העומדים לרשותך, להתגבר על חסמים צרכניים ולשנות את השורות התחתונות.
השאלות שעליך לשאול את עצמך כדי לדעת אם הגיע הזמן לחוות דעת:
האם כל הפעולות השיווקיות שלי נכונות לי? יש משהו שאני עושה מתוך הרגל? אני רואה תוצאות ברורות של כל פעולה?
מתי עשיתי SWOT לאחרונה? כל כמה זמן אני עושה זאת והאם הסקתי מסקנות מהתוצאות ויישמתי אותן כמו שרציתי?
מתי לאחרונה הסתכלתי על גם על המתחרים העקיפים שלי ובדקתי מה החסמים שעומדים בפני קהל היעד שלי?
מתי לאחרונה קיבלתי פידבק מהלקוחות שלי כדי לבדוק את אסטרטגיות הבידול והמיצוב שלי ולבחון האם הן נכונות לי?
האם השוק שלי השתנה? האם עלי להתאים אליו מחדש את המותג שלי? האם הגיע הזמן לבחון מחדש את יעילות האתר שלי?
האם מערך השיווק והמיתוג שלי מאפשר לי ליישם רעיונות עסקיים ולהתפתח לכיוונים חדשים באמצעות הקהל הקיים שלי?
הידעת?
חוות דעת מקצועיות נכונות נותנות לך מבט של 360 מעלות ומאפשרות לך ליישם במהירות את המסקנות.
איך זה עובד ואיך מתקדמים?
חוות הדעת המקצועית היא שירות מהיר בהרבה ביחס לתהליכי ייעוץ רגילים, ומטרתו לתת פרספקטיבה עדכנית על המצב. לאחר פגישת ההיכרות ניפגש שוב לפגישת איסוף חומר, בה אשאל אותך שאלות מנחות וברורות כדי להכיר לעומק את מערך השיווק שלך, אבחן את הדברים לעומקם במשך כמה ימים (משך התהליך משתנה בהתאם למורכבות), ואפגש איתך שוב כדי לשתף אתך במסקנות שלי על כלל הפעילויות השיווקיות והנכסים המיתוגיים שלך וברשימת ההמלצות שלי לשיפור המיתוג שלך בעיני קהלי היעד הרלוונטיים לך.
רוצה שניפגש אונליין?
עכשיו אפשר לקבוע איתי פגישה אישית תוך דקה, ולקבל חוות דעת מקצועית על המותג שלך.