יצירת בידול שמביא תוצאות

תכנית ייעוץ אישית שאוספת את הידע שלי ושלך, ומייצרת ממנו מותג חזק ומבודל שמתאים בדיוק לך. 

בידול נותן לך יתרון עסקי משמעותי

הידעת? 

בידול טוב יוצר ״ביקוש קשיח״. זהו סוג של ביקוש קבוע ותמידי, שלא מושפע בקלות מהעלאת מחירים או מתנודות בשוק. 

לרוב האנשים שאי פעם ניהלו עסק בשוק תחרותי יש שלושה חלומות: להתאמץ פחות כשהם צריכים לשווק, שהלקוחות לא יפסיקו להגיע אליהם ויבינו מיד למה הם טובים יותר מהמתחרים, ולגבות פרמיה גבוהה יותר על המוצרים והשירותים שלהם, גם אם הם זהים מבחינה רעיונית או פונקציונלית לאחרים. ואלה רק שלוש סיבות שבזכותן בידול טוב עושה חיים קלים, כי בידול איכותי פשוט עוזר לך להצליח הרבה יותר, ולהתאמץ הרבה פחות. 

 

התוצאה: קיצור טווחים להצלחה

לבידול טוב לוקח הרבה זמן להגיע, ולכן הרווח המשמעותי של תכנית הייעוץ הזו הוא פשוט - זמן. לבידול יש עשרה היבטים ברורים וככל שיש לו יותר מהם, כך הוא יציב יותר. הם נבנים אחד על השני, וביחד הם יוצרים תמונה מאוד קשה לחיקוי, שהיא למעשה מהווה מותג יציב, שאנשים מכירים את הסיפור מאחוריו, את התועלות ואת היתרונות שלו על פני מותגים, מוצרים ושירותים אחרים. תכנית הייעוץ הזו בנויה מעשר פגישות שתפורות בדיוק לך, ומוודאת שהמותג שלך מבודל ברמה גבוהה באמצעות כל אחד מההיבטים האלה. 

מה צריך לעשות כדי ליצור בידול חזק:

מה עליך לשאול את עצמך?

האם אנשים מכירים ומזדהים עם הסיפור של המותג שלי?

איך יודעים שזה מצליח?

כשקל ללקוחות שלך להתחבר לסיפור שלך והם מעבירים אותו בעצמם.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשרוצים להעלות מחירים ומבינים שלסיפור שלך יש גם ערך.

בידול באמצעות אותנטיות

לכל המותגים יש סיפור, אבל את הסיפור שלך ושל המותג שלך אנשים ירצו לשמוע.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם הערכים שהמותג שלי מייצג תחרותיים מספיק? האם אלה ערכי סף?

איך יודעים שזה מצליח?

כשקל לך ליצור תכנים שמעבירים את הערכים שלך וקל ללקוחות להבין אותם.

איפה זה בא לידי ביטוי?

במסרים, באתרים, במוצרים ושירותים שמשדרים את את אותם הערכים.

בידול באמצעות מותג עקבי

כל המותגים יכולים לגרום לאנשים להסתכל עליהם, אבל המותג שלך ימגנט אותם.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם ברורים לי צרכי הלקוחות שלי עכשיו ובטווח של שנה מעכשיו?

איך יודעים שזה מצליח?

מסרים עוברים טוב יותר, יש עליה ביחסי המרה, ברכישות ובלקוחות חוזרים.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשיש לך את היכולת לחשוב כמה צעדים לפני הלקוחות שלך ולעבוד בהתאם.

בידול באמצעות הכרת הלקוח

כולם חושבים שהם יודעים מה הצרכנים שלהם צריכים אבל לך יהיה ברור גם מה הם רוצים.

מה עליך לשאול את עצמך?

עד כמה התחרות העקיפה (לא ישירה!) שלי עוזרת לי לבסס את המותג שלי?

איך יודעים שזה מצליח?

כשהמותג שלך יציב בשוק תחרותי, ושמתחרים חדשים לא מערערים אותו.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשהמותג שלך עובד בשוק מאוד תחרותי ותנודתי.

בידול באמצעות הכרת התחרות

לכל המותגים יש תחרות, אבל לך יהיה ברור גם איך להשתמש בה לטובת המותג שלך.

מה עליך לשאול את עצמך?

מה הבעיה שהמותג שלי פותר ללקוחות והאם הם מודעים לכך?

איך יודעים שזה מצליח?

כשמשוואת הבעיה-פתרון ברורה ללקוח שלך וברור לו הצורך במותג שלך.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשצריך להסביר במשפט אחד מה המותג שלך מייצג ואיזו בעיה הוא פותר.

בידול באמצעות הצעת ערך

כולם מיוחדים, כמו כל אחד אחר, אבל לך יהיה ברור גם איך להראות את זה בצורה משכנעת.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם המותג שלי מחדש משהו, ואם לא - האם הוא יכול?

איך יודעים שזה מצליח?

כשהאינטראקציה עם המותג שלך היא חוויתית יותר וזה מהווה גורם מושך.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשיש לך משהו שלמתחרים שלך אין, שקשה מאוד לחקות אותו. 

בידול באמצעות חדשנות

כולם יודעים לעשות את מה שהם עושים, אבל לך יהיה משהו שלהם פשוט אין.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם באפשרותי לחסוך בעלויות השיווק בלי להתפשר על כמות ואיכות הפניות?

איך יודעים שזה מצליח?

כשמסרים עוברים טוב יותר, ואחוזי ההמרה עולים בדרמטיות.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשצריך להחליט מתי ואיך הכי נכון לפנות ללקוחות של המותג שלך.

בידול באסטרטגיית השיווק

כולם יודעים לייצר אינטראקציה עם הצרכן, אבל לך יהיה ברור איך להפוך אותה לאפקטיבית.

מה עליך לשאול את עצמך?

מהן החוזקות המשמעותיות ביותר שלי והאם הן באות לידי ביטוי?

איך יודעים שזה מצליח?

הדברים באים לך בקלות יותר, ויותר קל לך לבצע פעילויות עסקיות יומיומיות.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשמרגישים שהדברים לא באים בקלות ושצריך להתאמץ כדי ליצור תוכן.

בידול באמצעות ניהול חוזקות

לכולם יש חוזקות, רובם לא מיישמים אותן, אבל לך יהיה את הידע איך להשתמש בהן.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם המותג שלי מתוכנן נכון כדי לאפשר לו לגדול או שהגעתי למקסימום?

איך יודעים שזה מצליח?

כשקל להגיע ליעדים עסקיים חדשניים וכשעומדים בכל לוחות הזמנים.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשמחליטים לגדול מבחינה עסקית והדרך ברורה כבר ברגע ההחלטה.

בידול באמצעות פיתוח עסקי

לכולם יש יעדים עסקיים, אבל אצלך הם יהיו גם ברורים וישימים באמצעות פיתוח עסקי נכון.

מה עליך לשאול את עצמך?

האם הלקוחות שלי רוצים לשווק אותי והאם המסרים שהם יעבירו נכונים?

איך יודעים שזה מצליח?

כשהשיווק מפה לאוזן עובד מאוד טוב וכשהמסרים שעוברים הם הנכונים.

איפה זה בא לידי ביטוי?

כשרוצים שגם הלקוחות של המותג שלך יצליחו לשווק אותו.

בידול באמצעות הוכחה חברתית

לכולם יש אנשים שאוהבים אותם, אבל המותג שלך גם יראה להם שהוא פותר להם בעיות.

 
למי זה מתאים?

הידעת? 

אמנם המהות של בידול היא שוני מהמתחרים, אבל כשעובדים בשוק תחרותי צריך לשמור גם על קווי דמיון מסוימים.

כל אחד צריך בידול. מעסק זעיר של אדם אחד ועד לארגון ענק. למעשה, כל מי שעובד בשוק תחרותי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכאשר השוק תחרותי, קשה מאוד להבחין בין הקול של המותג שלך לבין הקולות של המותגים האחרים, כי הנחת העבודה הרווחת היא שכדי להצליח  צריך לעשות ״גם אבל אחרת״. בידול פותר את זה כי הוא יוצר קול אחד, ברור ועקבי שממקד אותך ואת הלקוחות של המותג שלך וגורם לו לבלוט מעל כולם, ולמשוך אליו את הלקוחות הנכונים לו, בלי להתאמץ. 

 
ככה ניצור עבורך בידול

תכנית הייעוץ בנויה מעשרה מודולים שונים, שהעבודה על כל אחד מהם נמשכת לאורך פגישה אחת. כבר בפגישת ההיכרות, נראה יחד איזה מודולים הכי נכונים עבורך, נבנה תכנית עבודה יעילה ונתחיל לעבוד עליה בפגישתנו הבאה לאחר פגישת ההיכרות.

יהל דמטר
רוצה שניפגש אונליין?

עכשיו אפשר לקבוע איתי פגישה אישית תוך דקה, ונתחיל ליצור את הבידול המתאים לך.