top of page

מקצרים טווחים להצלחה

[ההרצאה]

הרצאה יישומית שמאפשרת למשתתפים בה ליצור בידול מנצח למותג וליהנות מיתרון תחרותי מורגש שמשנה את חוקי המשחק.

ההרצאה בקצרה

הידעת? 

ההרצאה הזו היא למעשה תקציר של סדנת הבידול שלי, שמורכבת משלושה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד. 

הנה חדשות טובות וחדשות קצת פחות טובות. הטובות הן שבידול הוא כלי העבודה היעיל ביותר, המוכח ביותר והקל ביותר ליישום כשמתמודדים על תשומת לב הצרכנים והלקוחות בשוק תחרותי. החדשות הקצת פחות טובות הן שלוקח המון זמן להגיע אליו בלי הדרכה. ההרצאה הזו, סוקרת ביסודיות את כל רכיבי הבידול ומסבירה איך אפשר למנף אותם לקבלת יתרון עסקי מורגש ומקצרת את טווח הזמן שלוקח להגיע לבידול איכותי באופן משמעותי. כמה משמעותי? מאוד. כזה שכבר לאחר ההרצאה יוצאים עם רשימת אקשן-אייטמס קלים וברורים ליישום מהיר מאוד. 

Structure
Center Gradient Transparent

למי ההרצאה מיועדת

ההרצאה מתאימה ביותר לקבוצות של בעלי ובעלות עסקים קטנים, כתוכן העשרתי לחברי חממות טכנולוגיות ומתחמי עבודה משותפים, ולחברות וארגונים המחפשים תוכן מעניין ויישומי לעובדות ולעובדים. 

משך ההרצאה

אורכה של ההרצאה כ-90 דקות. במידה והיא כוללת סדנה יישומית, היא מתארכת בהתאם.

מבנה ההרצאה

1. מבוא: בו אני מסביר מהו בידול ועל חשיבותו, על ההבדל בינו לבין מיצוב, והיכן הוא בא לידי ביטוי.

2. חלק מרכזי: בו אני מסביר כיצד יוצרים בידול באמצעות: אותנטיות, עקביות, ערכי מותג, הכרת והבנת קהל היעד, גיבוש הצעת ערך, מענה לצורך, אפיון התחרות ושימוש בה, חדשנות, אסטרטגיית שיווק, ניהול חוזקות, פיתוח עסקי, והוכחה חברתית.

3. קשירת קצוות: מענה לייב לשאלות ו/או סדנה יישומית שמאפשרת הטמעה נכונה לאחר ההרצאה.

Outcomes
Contact

מטרות ותוצאות

הידעת? 

אני תמיד לוקח בחשבון זמן מענה נוסף לשאלות לאחר ההרצאה, כדי לוודא שכל מי שרוצה לשאול אותי משהו, יוכל. 

כבר אחרי ההרצאה המשתתפים יוצאים עם רשימה ארוכה של אקשן-אייטמס ליישום מיידי, שאותה אני מרכיב ביחד איתם תוך כדי ההרצאה. המשתתפים יידעו ממה מורכב בידול איכותי, יידעו כיצד לארגן את הידע שלהם אודות המיתוג והשיווק שלהם כדי שיוכלו להשתמש בו, ויבינו היכן עליהם לשים דגש ומה עוד חסר להם כדי להגיע לרמת בידול הרבה יותר טובה. 

התאמה אישית

אמנם זו הרצאה מובנת יחסית, אך אני תמיד מתאים אותה באמצעות פגישה מקדימה לקהל היעד. כמו כן, ניתן להכניס אליה עוד נושאים מעולמות התוכן של המיתוג, היזמות והחדשנות, ניתן להתאימה לקהלי יעד בגדלים שונים וניתן גם לבחור את הרכב החלק השלישי: מענה חי לשאלות או סדנה יישומית שמארגנת את כל התובנות ומתחילה את תהליך היישום כבר כחלק מההרצאה.

יהל דמטר
רוצה שנתאים לך הרצאה?

באפשרותך לקבוע איתי פגישה אישית תוך דקה, וביחד נתאים לצרכייך את ההרצאה.

bottom of page