רוצה לדבר? אשמח מאוד לשמוע ממך. מבטיח ליצור קשר בהקדם:

ITOU Medium Horizontal reversed all.png
  • Facebook -Yahel Demeter
  • LinkedIn -Yahel Demeter
  • YouTube - Yahel Demeter
  • Google+ - Yahel Demeter

כל הזכויות שמורות ליהל דמטר 2019  - אין להעתיק / לשכפל / להפיץ תוכן מאתר זה ללא רשות מפורשת בכתב. כל התוכן באתר הינו אינפורמטיבי בלבד ומוגש As Is. יישומו הנכון של התוכן באחריות הקוראים בלבד והאתר/בעליו לא יישאו באחריות בגין כל נזק שהוא שייגרם כתוצאה משימוש בתוכן הכתוב.

מיתוג, שיווק ופיתוח עסקי תמיד הולכים ביחד.

 

תכנית פיתוח עסקי מייצגת את היעדים והמטרות, והיא משתמשת בשיווק כדי להגיע אליהן. באמצעות תדמית עסקית מדויקת, המיתוג משיג את המטרות בדרך הקצרה והנכונה ביותר. זו הדרך בה אני מלווה סטארט-אפים, עסקים וארגונים בארץ ובעולם:

ייעוץ לפתיחת עסק

המאפשר לך לקבל עוד הרבה מידע חיוני לפני עשיית הצעד הראשון. ייעוץ זה מתמקד בבחינת קהלי היעד, המוצרים, המתחרים, וכולל גם עצות לפיתוח עסקי ולהתפתחות עתידית.

בניית אסטרטגיות שיווק

לעסקים מכל גודל ומכל סוג, לפי תקציב וגבולות גזרה מוגדרים. התוצר הוא אסטרטגיית שיווק שעובדת, ברורה וקלה ליישום, הניתנת לשליטה במינון של כמות הלקוחות שמגיבים אליה.

פיתוח עסקי בשוק הישראלי

הכולל בחינת קהלי יעד, המצאת מוצרים ושירותים חדשים ומציאת כיווני התפתחות ושיתופי פעולה חדשים שמטרתם להעלות את המכירות ולהגביר את המודעות למוצרים/שירותים.

מיתוג מחדש

לעסקים וארגונים הזקוקים לרענון מותג כדי למשוך קהלי יעד חדשים ולהציע מוצרים ושירותים שלא הציעו קודם. מיתוג מחדש עוזר גם כשיש ירידה ברווחים עקב כניסת מתחרים.

פיתוח עסקי בשוק הבינלאומי

הכולל אפיון מוצרים ושירותים לשווקים בינלאומיים עם דגש מיוחד על קהלי היעד, על הלוגיסטיקה, על התאמת המיתוג לשוק החדש ועל יצירת קשרים ושיתופי פעולה מתאימים.

פיתוח עסקי-שיווקי לסטארט-אפים

מיועד למייסדי סטארט-אפים בכל שלב, עם רעיון מבריק שעדיין לא ברורה להם הדרך העסקית ומודל הרווח. פיתוח עסקי נכון מאפשר להבין זאת ולהציג למשקיעים תחזית אמיתית ואטרקטיבית.

סדנאות מחקר ומיקוד עסקי

סדנאות לצוותים, שבהן מנתחים את ההתנהלות העסקית בהיבט שיווקי. המשתתפים יוצאים עם כמות אדירה של תובנות ודרכי פעולה כדי להגדיל משמעותית את היקף הפעילות העסקית.

הדרכות ובניית אתרים ב-Wix

Wix היא פלטפורמה מדהימה ומגוונת לבניית מגוון עצום של אתרים, וכחלק מתהליכי הייעוץ, אני מלמד ומקים ביחד עם לקוחותיי אתרים יעילים, שמשמשים אותם במשך שנים.

 

יש שלוש דרכים לעבוד איתי:

כדי לעבוד איתי צריך להאמין בדרך, לחשוב בגדול ולרצות להתפתח. פגישת ההיכרות/ההכנה היא ללא עלות, ובה נבין מהי הדרך הנכונה בשבילך.

עבודה על בסיס חודשי
  • מתאים לארגונים, ולעסקים קטנים / סטארט-אפים עם היקף עבודה גבוה, שדורש עבודת תיאום וניהול פרוייקטים מורכבת.

  • אורך התהליך מוגדר מראש לפי מספר פרמטרים, אך הוא ניתן להארכה ולקיצור בהתאם לקצב ההתפתחות.

  • התהליך מורכב מפגישות לפי צרכיך ומעבודה שוטפת ביניהן, מולך ומול ספקי המשנה המעורבים בפרוייקטים השונים.

מרתון ייעוץ פרטי
  • מתאים ללקוחות מכל סוג וגודל: החל מאנשים שרוצים להקים או לפתח עסק או סטארט-אפ קיימים, ועד לארגונים עם היקף פעילות רחב.

  • המרתון נמשך כ-4 שעות, כדי לפצח אתגר מתחומי המיתוג, השיווק והפיתוח העסקי.

  • תוצר המרתון הוא תכנית פעולה מהודקת ומקצועית, הכוללת מטרות, משימות לביצוע ובמידת ההספק, גם קבצי הנחיות לספקי משנה מקצועיים אשר ייקחו חלק ביישומה. 

עבודה על בסיס פגישות
  • מתאים בעיקר לעסקים קטנים ולסטארט-אפים בתחילת דרכם או בעלי היקף עבודה שיווקית נמוך, שזקוקים לדרך יעילה לפיתוח עסקי ושיווקי של הרעיונות שלהם ולשדרוג מערך השיווק תוך חיסכון במשאבים.

  • אני מעריך את אורך והיקף התהליך כבר בפגישות הראשונות, אך גם הקצב וגם המשך נקבעים על ידך.

  • כל פגישה נמשכת שעתיים-שעתיים וחצי. 

 

תהליך העבודה

בפגישות הראשונות, בונים את האסטרטגיה, אחרי שמבינים מי הם הלקוחות, מיהם המתחרים, מה הם מציעים וכיצד אפשר לגבור על התחרות ביצירתיות. לאחר מכן, מועלות דרכים יצירתיות ״לארוז״ את המוצר או את השירות בדרך שתגבר על המתחרים ותקסום ללקוחות, ונבנית אסטרטגיית שיווק ופרסום בהתאם. בשלב הזה, מבינים איך המותג צריך להיראות ובאילו ערוצים צריך לעבוד כדי להעביר את המסרים ללקוחות. 

לקראת סוף התהליך, ללקוחותיי יש אסטרטגיה שמיושמת ועובדת, ובמקרים רבים, פירותיה מתחילים להגיע כבר תוך כדי תהליך העבודה. בשלב הזה אנו יוצרים קשר עם ספקי משנה רלוונטיים ומעבירים להם את המסקנות כדי שיוכלו לתפעל את המערכת שבנינו לאורך זמן, ביעילות ובמידה גבוהה של דיוק.

כאשר אני פוגש לקוחות חדשים, כבר בפגישת ההכנה אני מברר מספר פרמטרים, כדוגמת מוכנות לתהליך, מידת ההשקעה האפשרית הן בזמן והן בתקציב, לצד בחינת הרעיון העסקי ו/או המודל העסקי הקיים בבסיס הפעילות העסקית, במידת האפשר. במילים אחרות, אני מנסה להבין כבר בפגישה הזו מהם הקלפים שבהם ניתן לשחק, מהן החוזקות, החולשות, האיומים וההזדמנויות שעומדות בפני האדם שיושב מולי. 

לאחר הפגישה הראשונה, אני שולח הצעת מחיר והזמנת עבודה, במידה ויש בסיס ראשוני לעבודה משותפת. כל תהליך מאופיין באופן פרטני לכל לקוח, וכל אחד מלקוחותיי מתחיל את תהליך הייעוץ והעבודה בנקודה אחרת, בהתאם למצב הקיים וליעדים. מיד לאחר שלב זה, יוצאים לדרך.

זה בטוח יהיה מאוד מאתגר ומרענן.

כל תהליך עבודה איתי מותאם לכל לקוח ולקוחה, למבנה העסק, הסטארט-אפ או למבנה הארגוני שמהם הם מגיעים ומגיעות אליי. החיבור האישי ללקוחות חשוב לי לא פחות, משום שרמת המעורבות שלי בכל פרויקט גבוהה.