רוצה לדבר? אשמח מאוד לשמוע ממך. מבטיח ליצור קשר בהקדם:

ITOU Medium Horizontal reversed all.png
  • Facebook -Yahel Demeter
  • LinkedIn -Yahel Demeter
  • YouTube - Yahel Demeter
  • Google+ - Yahel Demeter

כל הזכויות שמורות ליהל דמטר 2019  - אין להעתיק / לשכפל / להפיץ תוכן מאתר זה ללא רשות מפורשת בכתב. כל התוכן באתר הינו אינפורמטיבי בלבד ומוגש As Is. יישומו הנכון של התוכן באחריות הקוראים בלבד והאתר/בעליו לא יישאו באחריות בגין כל נזק שהוא שייגרם כתוצאה משימוש בתוכן הכתוב.

תוכן מעניין לקריאה

ריכזתי עבורך כאן מגוון מצומצם מהמאמרים האחרונים שכתבתי, ולנוחיותך אפילו צירפתי בראש כל דף שעון קטן שמייצג את משך הזמן הממוצע שלוקח לקרוא את העמוד:

איך בונים מותג נכון ואיך מרוויחים ממנו?

בניית מותג היא אמנות שאין לה דרך אחת. בסופו של דבר, המשמעות שלה היא אחת: לאפשר לערוצי השיווק שלכם להתאים את המוצר הנכון לאדם הנכון. זוהי מהותו של השיווק בעיניי, והמיתוג הוא חלק משמעותי מהשיווק.

שבעה טיפים לעסקים בצמיחה

לאחר הרצאות או בראיונות, השאלה הראשונה ששואלים אותי היא מה הטיפ החשוב ביותר לעסקים קטנים. למרות שיש לי עשרות, לא אחד, ריכזתי לכם כמה טיפים חשובים שאני חושב שכולכם יכולים (וצריכים) ליישם:

עסקים קטנים יוצאים לעולם הגדול

פעם נהגו להסתכל על חברות גלובליות בהערצה. היה להן שוק אדיר, נכסים, משרדים מפוארים בגורדי שחקים והמון אנשים שמדברים את המותג שלהן. נכתבו ספרים שמלמדים את השיטות שלהן, מאמרים שמסבירים איך להתנה...

כתיבת חזון ומימוש רעיונות

חלמתם בלילה על רעיון חדש? התקלחתם ועלתה לכם הברקת המאה בראש? זה מצוין. אז החדשות הרעות הן שיש לכם המון עבודה עכשיו, אבל החדשות הטובות הן שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם עבודה היא להתחיל לעבוד:

כתיבת תכנית עסקית, תכנית שיווקית ומודל SWOT

לעסקים קטנים וארגונים חייבת להיות תכנית עסקית ברורה. לסטארט-אפים, בהגדרה, אין תכנית עסקית קבועה אלא מטרות שצריך להשיג באמצעות אמצעים משתנים. במאמר אכתוב לכם על עשרת השלבים של התכנית העסקית ממוקדת השיווק:

האנשים שמפסיקים לחלום

אומרים שהדבר היחיד שקבוע בחיים הוא השינוי. בהרבה מקרים הצורך בשינוי הוא גם אישי וגם מקצועי, ונובע מעצם ההבנה שקיבעון עלול להפוך פוטנציאל רב למבוזבז. כאזרחי אומת הסטארט-אפ שכובשת כותרות עולמיות כל שני וחמישי...

שיווק באמצעות תוכן

עולם השיווק עובר מדי כמה שנים שינויים משמעותיים הבאים לידי ביטוי בדרך בה בונים אסטרטגיית שיווק, מעבירים מסר שיווקי ללקוחות פוטנציאליים ומחזקים קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות מהעבר.

פחדים נפוצים ביישום רעיונות עסקיים

כולנו יזמים. צעירים, מבוגרים, שכירים ועצמאיים, וההבדל בין רוב האנשים לבין היזמים המצליחים בעולם מתמקד ביכולת למצוא את האומץ ליישם רעיונות עסקיים טובים.

Inside Business

סוגרים שנה בעסקים הקטנים

עסק קטן שגדל בשנה זו סיבה לחגיגה, גם אם השנה הייתה טובה וגם אם פחות, ויש לי שלושה רעיונות בשבילכם שיעזרו לכם להפוך את השנה הבאה לטובה יותר, גם אם זו שחלפה הייתה מצוינת. 

עשרה שלבים להבנת יתרון שיווקי (+שאלון)

לכל עסק קטן או סטארט-אפ יש כנראה יתרון שיווקי, אבל כדי להבין אותו צריך להכיר כמה מושגי יסוד בסיסיים ולבדוק כיצד הם באים לידי ביטוי אצלכם. כאן תקראו על המושגים האלה ותבינו איזו משמעות עסקית הם מקבלים אצלכם. מוכנים? צאו!

כך מציבים מטרות ויעדים נכונים

מטרות ויעדים הן שתי מילים חמקמקות שקל מאוד לרצות, אבל קשה מאוד ליישם. במשך המון שנים חיפשתי מודל נכון שיעזור לי ולאנשים שעובדים איתי להציב מטרות בצורה נכונה, ולפני זמן רב, כשהתחלתי לעבוד עם מודל ה-SMART, הבנתי שמצאתי. 

אהבת? אשמח מאוד לשמוע ממך!

אם ברצונך להציע לי תוכן חדש לכתוב עליו, או אם ברצונך לשמוע עוד על נושא מסוים, ניתן ליצור איתי קשר כאן או להירשם לאחת הסדנאות וההרצאות שלי. אשמח מאוד לשמוע ממך ולפגוש אותך.